Jak napsat efektivní PR článek

Uvádíme zde několik rad, jak by měl efektivní PR článek vypadat, pokud byste si přesto s vytvořením článku nevěděli rady, nebo si chtěli raději nechat vytvořit PR článek od zkušešeného Copywritera, stačí kliknou zde a vyplnit formulář, který naleznete na konci textu.

Několik rad jak napsat kvalitní PR článek:

  • stanovte si téma pro PR článek, o kterém chcete psát
  • v textu zvýrazněte klíčová slova se zpětným odkazem (např. tučně, kurzívou)
  • definujte cíle, kterých chcete článkem dosáhnout (prezentovat nový výrobek, službu, představit firmu, oznámit cenovou akci)
  • článek musí působit osobně
  • použijte obrázky screenshoty nebo videa (youtube)
  • pište stručně a poutavě
  • nepoužívejte superlativy (nejlepší, nejdokonalejší)
  • buďte originální
  • nedělejte z PR článku inzerát, kterých je všude mnoho, text by měl mít aspoň 800 znaků
  • nedávejte velké množství zpětných odkazů, počet odkazů by měl být úměrný délce textu (např. 3-5 odkazů na 1800 znaků)
  • v PR článku používejte tagy <em> a <strong>
  • u článku vyplňte Meta data (Titulek, Popis a klíčová slova)
  • Vkládejte k článku štítky (stačí i pokud vložíte použitá klíčová slova z vyplněných Meta dat)
Bookmark this on Hatena Bookmark
Hatena Bookmark - Jak napsat efektivní PR článek
Share on Facebook
Post to Google Buzz
Bookmark this on Yahoo Bookmark
Bookmark this on Livedoor Clip
Share on FriendFeed

Autor:

Reklama, Marketing, Mediální zastoupení, Zprostředkování obchodu a služeb, SEO optimalizace, Tvorba www stránek, Tvorba PR článků a obsahu pro webové stránky...